lördag

igår var vi alltså barnfria Henrik & jag, då hade man kunnat tycka att det var ett perfekt tillfälle att exempelvis gå på bio och käka middag ute. Men istället slängde vi i oss en pizza hemma sen åkte han iväg och jagade och jag gick hem till Sanna och kollade på eurovision med roligt sällskap.

Jag njuter verkligen till max när jag kommer ut och umgås med mina vänner utan barn och inte behöver tänka på att jag är mamma för en kväll :)

men det ska bli otroligt mysigt att hämta honom i eftermiddag och jag hoppas på en lång kram och att få höra om allt kul han och farmor & farfar har hittat på :)

men först blir det jobb, men innan det frukost och kaffe!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0