drillSM

igår åkte jag ner till Helsingborg för att kolla på svenska mästerskapen i drill. åkte vid 05.15 och kom fram typ 08.40. det var rätt gött att åka själv då kunde jag höja upp musiken och sjunga högt :)

grundomgången var bra och det gick bra för Kalmar.

på kvällen åt vi SM middag på arenan och fick kolla in hallen där EM kommer hållas!!

finalen var grym och alla kändes taggade, det blev ett par nollor i både solo och duett så det var riktigt kul att se!

när prisutdelningen var klar åkte jag hem med en gång och var hemma vid 18.30 då kom jag hem till en riktigt gosig liten son som med sin pappas hjälp hade fixat mors dag present :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0