Detta har hänt sen sist!

Det har varit mest jobb på sistone. men i tisdags  hann vi med att gå till frisören en vända, med Love då förståss. Resultater blev så mycket bättre än jag ens vågat hoppas på och tjejen som klippte var mycket rutinerad på "små"barn, vilket är typ A och O när man har ett barn som hellre tar vaccinsprutor än går till frisören. 
 
Hon var supersnabb på att klippa samtidigt som L skakade på huvudet, skrek och viftade med händerna, hon tappade inte tålamodet och L har båda öronen, alla 10 fingrar och nästan inget hår kvar. Toppen!
 
igår jobbade jag 7-17 och var ganska trött när jag checkade ut från jobbet och tog helg. Det skulle vara min helt lediga helg denna helgen, men jag fick hoppa in och jobba idag också :)
 
 
innan jag började jobba så åkte vi ut och tittade på kosläppet ute i förlösa med mamma, bror och Emma's lilla familj. Supermysigt men L tyckte det var roligare att springa fram och tillbaka i ladugården än att stå snällt och vänta på att korna skulle springa ut. Pjuuuh! 
 
 
Efter jobbet åkte jag till kollo där Henrik & Love varit och fixat och donat hela dagen, och lagom till jag kom hade H fixat middag- grillat! Så gott! 
 
 
Imorgon ska jag vara ledig så då blir det kollo och fixa igen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0