Pjuuh!

Pjuuh vilken dag det varit hittills!! Började jobbet vid 7 och slutade vid 12, då åkte jag och körde ett pass på gymmet- 7 minuter på crosstrainern!! Det tar sig, förra gången körde jag den ju efter passet och nu innan som uppvärmning så det är iof inte så konstigt att jag orkade lite längre.

Men målet just nu är att orka minst 10 minuter!!

Sen bar det iväg för att hämta hem L från dagis, han hade inga planer alls på att gå hem, men efter mycket om och men fick jag på honom kläderna och in i bilen.

Då var vi dock tvungna att åka och handla en sväng om det skulle till att bli någon middag idag. Insåg till L's stora förtjusning att jag inte hade något mynt till en vagn så han fick gå själv. Till en början skötte han sig riktigt bra och följde mig när jag sa kom, men det höll dock inte så länge. Han pillar på precis allt och man blir ju lite väl nervös när han börjar plocka upp glasburkar men grejer i, helt plötsligt släpper han dom ju bara. Men han tyckte det var roligt att få dra korgen :)

Nu har vi precis fått i oss lasagne som jag gjorde till middag, nu blir det soffläge och gos tills Henrik kommer hem från jobbet!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0