Mycket väl godkänd

Love vaknade 05.55 idag, jag lyckades få honom att kolla på Disney Junior till 06.15 innan vi gick upp. Någon timme senare när vi hänger i vardagsrummet vinkar L till mig sen går han ut i hallen.

Någon minut efter det går jag efter för att se vad han pysslar med, då står han och tar på sig mina skor och försöker öppna dörren. Gissar på att någon var sugen på att gå till dagis!!

Både igår och idag har han fått sova på dagis, och det hade gått kanonbra, han somnade på 1 minut efter dom lagt honom i vagnen!! Dock har han vaknat han redan efter 1,5 timme då något av de andra barnen vaknat, vilket resulterat i trött kille här hemma.

Han har fått "mycket väl godkänt" av fröknarna efter dessa 2 veckor. Man blir ju otroligt stolt som förälder när både vi och L får så mycket beröm av dom.

Dom tycker att L är ett otroligt lätt barn att ha att göra med, han har inga problem att gå till vilken fröken som helst, går bra ihop med alla barn trots åldersskillnaden, han har inte blivit ledsen någon gång då vi har lämnat honom (hade blivit otroligt förvånad om han hade blivit det).

Så nästa vecka börjar det riktiga jobb och dagislivet. Man vänjer sig snabbt, det känns som att jag alltid har jobbat och att H alltid har varit hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0