Lilla bullen

Emma och jag bestämde att vi skulle gå till måsen idag, men när jag vaknade i morse kom jag på att det är skärtorsdag och kanske att dom inte har öppet, det hade dom inte heller!

Tänkte att vi kunde gå till oxhagen istället då, men där var vi tyvärr inte välkomna då det bara var för 8-15 månaders på förmiddagen idag.

Emma kom med förslaget om norrliden och där var vi välkomna men dom stängde klockan 12- perfekt då E ändå skulle iväg på eftermiddagen.

Jag har aldrig varit där innan men det var jättemysigt. Jag gillade att det var ganska öppet och glasfönster istället för väggar till de andra rummen, så slapp jag springa efter så fort L drog iväg utan jag kunde se honom ändå!!

Love gillade det också, dom hade mängder med kul grejer och jag hann knappt få in honom i bilen innan han somnade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0