Inskolning dag #6

Idag var L på dagis i 3 timmar. Jag var med i ca 40 minuter men fick gå hem när det var dags för utelek, det tackar jag för då det är svinkallt ute!!

Under tiden passade vi på att åka till friskis och köpa nytt gymkort till mig och handla lite.

När jag hämtade L igen sprang han bara förbi mig och in i ett annat rum och fortsatte leka, tar det som ett tecken på att han trivs på dagis :) han fick massa beröm för att han är så duktig och självständig. Han hade ätit jättebra också, skönt då det går trögt med maten hemma på förmiddagarna!!




Eftersom det går så bra ska vi lämna honom och gå direkt i morgon!! :)



Kommentarer
Emma

Duktig han är!!!!!

2013-03-11 @ 15:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0