söndag

vi var på läkarbesök idag på förmiddagen då Love fått massor med eksem över hela kroppen och han bara kliar och kliar, även hans överläpp har svullnat upp och varit svullen nu i tre dagar, jag blev lite orolig att han fått någon allergi.

men det var det inte sa läkaren utan det beror dels på astman och så har han fått min atopiska hud som innebär att man lätt får eksem även om man inte är allergisk mot något.

det är bara smörja, smörja, smörja som gäller och hoppas att det lugnar sig.

efter läkarbesöket åkte vi till modehuset och köpte lite fler pyjamasar då han behöver långarmat och långbent så han inte river sönder sig helt när han kliar på nätterna.

och så av en slump råkade det bli lunchtid just när vi var där så vi tog och lunchade på en trappa upp och jag åt deras extremt goda lufttorkade skinkasallad med fetaostcreme och rostade nötter. mums!!

sen var Karin och min bror här och söndagshängde, bra söndag, imorgon är det jobb igen, sista veckan nu sen är det semester!! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0