chockbesked

Ja semestern kunde ju ha börjat bättre än den gjorde. Hade återbesök på sjukhuset för Love's astma idag och det gick bra, det enda vi pratade om var att vi skulle höja medicindosen när han är förkyld och får astman. 
 
När vi ändå var där kände jag att jag ville ta upp angående hans eksem igen, även att den andra läkaren vi träffade hävdade att så små barn som L inte kan ha allergier så kände jag att nåt inte stämmer. Läkaren vi träffade idag tog mig seriöst och lyssnade på mig. Hon tyckte det lät precis som allergi och bestämde att vi skulle göra ett pricktest med en gång. 
 
Det testet visade att vår lilla Love är allergisk mot mjölk, ägg, soja och kanin!! Och när vi pratar mjölk så pratar vi komjölk. 
 
Jag gick in i chock direkt när vi fick beskedet, och nu måste vi verkligen tänka till innan L äter något eller när vi är iväg eller bjudna på middag. 
 
Men allt löser sig :)


Kommentarer
Thezze

Men oj! Inte undra på att Love stackaren har utslag då. Men tur i oturen att ni fick ett test och fick veta vad det var så ni kan hjälpa honom. Styrkekramar från oss.

2013-06-26 @ 06:12:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0