Pannkaka!

Igår blev det lyxfrukost här hemma, pannkaka till Love's stora förtjusning, han älskar pannkakor, bäst tillsammans med blåbär och melon!

Jag har jobbat hela helgen och är ledig idag, planen var egentligen att gå till måsen med Alexandra och kidsen men då båda hennes barn och Love är sjuka så fick vi ställa in.

Istället fick Henrik och jag lite måsten gjorda, som att åka och storhandla och fylla på förråden, så nu har vi mat ett tag till framöver!!

Största delen av dagen har gått åt att gosa med L som är supersnorig och även har lite feber. Hoppas jag klarar mig denna gången, har blivit smittad av hans förkylningar varje gång och vi blev ju precis friska från den spanska monster förkylningen!



Kommentarer
Thina

nu är det nog dags att sätt bestick i händerna på Love :-)

2013-01-17 @ 10:33:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0