Kvarglömd på bussen

I tisdags åkte Tilda och jag bussen över till Alexandra. Love ville absolut inte sitta i varken vagnen eller mitt knä utan bara springa runt på bussen. Så det blev lite svettigt där ett tag när L och jag brottades så skorna åkte av och L's älskade grisgosedjur "knorre" flög runt lite också.

När vi skulle gå av blev det lite mycket i huvudet för mig när jag skulle av med L på ena armen, vagnen i andra, skorna som vi inte hann få på innan avgång, så knorre råkade bli kvar där på sätet.

Det märkte jag dock inte förrän det nästan var dags att åka hem igen. Ringde till bussgods igår och han var som tur var där. Det var en glad 1-åring som igår återsåg sin älskade gris igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0