Klocka och klipp

Igår klipptes Love's långa hår av. Jag ville klippa det nu eftersom jag tänker att ju längre det blir, ju jobbigare blir det (för mig) att klippa av det.

Det är inte lätt att klippa denhär vilden så hans farmor fick äran att leka frisör. Och resultatet blev bra med tanke på omständigheterna, alltså att det är omöjligt att få honom still. Jag hade ju gärna sett lite mer "skorpan lejonhjärta"- frisyr men nu blev det som det blev (lite gubbfrisyr) och jag kan inte låta bli att le när jag ser honom för han är så söt.

Men det skar såklart lite i hjärtat när vi klippte det, men som sagt ju längre ju jobbigare!!

Han sa sitt andra ord också igår- klocka! Han hittade en väggklocka hemma hos farmor & farfar som han gick runt med och sa "glocka" :D snutten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0