Kärlek på jobbet!

Jag har blivit överröst med kärlek på jobbet sen jag kom tillbaka, både av kunder och kollegor!!

2 kunder (helt oberoende av varandra) sa häromdagen att vi som jobbar på Rusta Kalmar alltid är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Samt att jag fått höra av mina kollegor att dom är så glada att ha mig tillbaka och att jag är kompetent och en trygghet att jobba tillsammans med.

Jag har väldigt svårt för att ta komplimanger och bli mest generad och vet inte riktigt vad jag ska säga. Men jag blir ju såklart också otroligt glad av att höra det och det är ju även sån feedback som gör att man orkar fortsätta med samma glada humör och hjälpsamhet.

Hade ju även som mål i år att vara gladare och trevligare mot alla och leva efter "var mot andra som du själv vill att andra ska vara mot dig", får påminna mig själv då och då men det ligger där i bakhuvudet hela tiden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0