Dopdag och middag

Idag har vi hängt hemma hos Molin's, vi blev bjudna på middag och fika. Barnen busade och lille "klåfingrige Lester" tog sig in i typ alla skåp och pillade i princip på allt som gick att komma åt! ;)

Nu är Henrik iväg och jagar, lilleman sover och jag tänkte passa på att kolla på en film på viaplay som H ändå inte vill se, men det krånglar och är sent så det kanske är lika bra att bara gå och lägga sig, imorgon ska jag upp tidigt och vara hos frisören vid 07.00


Idag är det Love's dopdag, känns dock som ännu längre sen!! Kan inte riktigt förstå att han bara var en 3-månaders-palt för ett år sen :) tänker nog samma om ett år till.



Kommentarer
Thezze

Jag bara tackar och bockar åt Love, han gjorde att jag fick tummen ur och städa ur "plast"skåpet =) nu har jag fått allt diskat och överseende på vad jag faktiskt har ;) Tack! Och tack för igår.

2013-01-07 @ 20:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0