Pjuuh!!

Igår var vi igång hela dagen, var hos svärisarna på förmiddagen med lunch och Love-gos, sen på eftermiddagen gick vi direkt därifrån till min kusin Tove och firade hennes 14 födelsedag! Love som brukar somna runt 12 sov inte på hela dagen, eller jo han somna ju såklart i bilen på vägen hem sen vid 18 tiden!! (Enda gången då ordspråket "bättre sent än aldrig" inte passar in)

Idag har vi städdag här hemma! Vet inte vad som hänt, om tredje världskrigen brutit ut eller om det är normalt att en endaste 1-åring kan trasha en hel lägenhet helt ensam.

Min lott föll på att röja upp vardagsrummet, men alla som har 1-åringar vet ju att plockar man i en låda så river han ut den snabbare än man hinner blinka. Så nu väntar jag ut middagsluren så får jag plocka mer sen.

För övrigt så är Love galnare än någonsin nu för tiden. Han river sitt lektält uppochner (allra helst när han är i det), rider på dammsugaren, slitet ner blommor, speglar. Klättrar på precis ALLT!!

Känns rätt bra att börja dagis så han kan göra av med lite mer energi där!!

Nu försöker jag varva ner honom med ett äpple i soffan framför Elmo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0