Ledig dag

Hade en ledig dag idag så vi åkte en sväng till IKEA för att köpa ett lektält till Love. L fick gå själv i varuhuset och det var ju som rena julafton för honom, inte lika kul för föräldrarna som försöker titta och prata om diverse och på 1 sekund så är han borta eller i princip har lyckats riva stället!!

Efter IKEA åkte L & jag hem på lite mys hos Emma & Wilma och jag fick fortsätta jagandet på lilleman!! Men W's babygym var väldigt mysigt så han tog sin en liten vilopaus där inunder.

Pannkakan's dag är det idag så till middag åt vi pannkakor med hallon & blåbär men det är även fettisdagen idag så jag har en chokladbit att gotta i mig ikväll medan H är iväg och jagar.

Så nu myser jag ner mig i soffan med en kopp kaffe, choklad och Maria & Mindy- best friens's forever!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0