Jag är så less

Jag mår pyton, det var hemskt att ringa och sjukanmäla mig idag!! jag verkligen avskyr att inte kunna jobba när jag ska jobba!!

Men det smärtar i hela kroppen, jag har feber jag orkar knappt ligga ner för jag är så matt. Jag orkar inte hosta tills jag spyr varannan minut!!

Vad var det, 2 veckor sen jag mådde exakt samma!? Det är fan inte rättvist!!

Det enda "positiva" men att vara sjuk är att man får gosa extra mycket med sin son som man annars inte skulle träffat på hela eftermiddagskvällen.

Eftersom L också är sjuk så är han också extra gosig, han somnade på mina ben i soffan förut, jag hade varken hjärta eller ork att flytta honom så han fick ligga kvar så tills han vaknade, lilla gosen!

Nu får L sig ett bad och H är där med honom, älskar att ligga och lyssna på hans skratt när han plaskar så hela badrummet blir dyngsurt ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0