v.26

idag går vi in i vecka 26, man märker att bebisen växer snabbt, nu känner jag hans stora rörelser, känner smekningar från ena sidan till den andra inuti i magen, samt hur han vänder och gör kullerbyttor. sparkarna känns även långt upp över naveln nu och syns jättemycket utanpå magen :)

idag har jag lagar mat, korv stroganoff som jag var så sugen på, jag både avskyr och är kass på att laga mat. Henrik ringde för att kolla hur det gick.

"Hur går det?"
"jo, tror att jag bränt löken en aning.."
"Okej, ja bara den inte är svart så!!"
"hmm.. jo något åt det hållet"

råkade ha i lite för mycket tomatpuré också så det smakade inte så gott som jag tänkte mig men det var helt okej. Love som är inne i en period med matvägran smakade inte ens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0