mysig mamma & son dag!

Henrik började sent idag så på förmiddagen drig jag med mig familjen in till stan för att köpa en vinterjacka, till min stora besvikelse var den helt slut, hur tusan ska man klara sig från att frysa ihjäl i vinter nu då!?

när vi ändå var ute och hade tid över passade vi på att gå in till babyproffsen för att kolla på citykorgar, och lite på vagnarna bara för kul :)

när Henrik åkte vidare till jobbet gick Love och jag till måsen och tänkte vi skulle leka lite, men han somnade så det blev egentid för mamman ;) Emma kom dit så det var ju trevligt att kunna snacka lite.

efter en timme vaknade Love helt förstörd, han ville minsann inte alls leka utan skulle åka mer vagn. det var inte mycket mer att diskutera utan vi fick gå igen, härligt ändå då jag passade på att gå runt och kika lite i affärerna i stan.

Vi köpte en traktor till L som han var så glad över och så pärlplattor, mest till mig men L var en hejare på detdär med att pärla, dock hamnade det rejält med pärlor på golvet som dammsugaren fick ta "/





när det var läggdags fick jag lilleman att somna i sin egen säng, eftersom jag oftast jobbar kväll så är det Henrik som har läggningspasset och han är lite lat och låter Love somna i vår säng och så bär vi in honom till hans säng när vi lägger oss. tycker inte att det är snällt mot honom dock då det är förvirrande att somna och vakna på olika ställen, men ikväll fick jag honom att somna i sin säng, vi läste en saga typ tre gånger om innan han äntligen la sig och somnade.

bra dag idag!! God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0