måndag

idag har Love och jag varit nere i källaren och hämtat upp hans bebiskläder i stl 56 & 62, skumt det käns som det var precis nyss som jag packade ner dom, och vilka minnen man har med dom ❤

valde ut de kläderna jag kände för att använda igen, men valde bort några som jag inte kände var sådär jättefina :)

mysigt, och skönt att kolla igenom lite vad vi har så man inte köper massa nytt i storlek man redan har mycket av.

Vi var inne på stan en sväng också, gick på H&M för att köpa lite basgrejer till L. när vi kom hem hade lilleman somnat i vagnen så jag passade på att göra lite godis- Daim, Gott gott. ska ta med ett lass till jobbet imorgon :)

ikväll blev jag så sugen på löksill? skumt då jag aldrig känt sug efter det innan. åt lite oliver istället, Gott det med!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0