luciatåg

fy bövelen för att gå upp så tidigt som 06, men idag är det Lucia, och det verkar som att Love's dagis typ är det enda som firar på den rätta dagen, har hört om luciafiranden under hela veckan på andra dagis.

dom var så fina när dom tågade ut där på gården och sjöng, Love ville definitivt inte hålla sin gossestjärna men det gjorde inget och när han fick syn på Henrik och mig ropade han "pappa!!", sprang ur tåget och kastade sig i Henrik's famn.

Love's dagis har som många andras förbud mot fotografering för att hindra att barn som inte vill, hamnar ute på Internet, bra tycker jag då jag inte vill att någon annan ska lägga ut bilder på mina barn på Internet, utan att jag har gått med på det, precis som att jag själv inte skulle göra med andras barn. dock är det jättetråkigt att inte ha bilder på L's första luciatåg att ha hemma i albumet "(



fint på gården med lyktor som barnen gjort :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0