fredag

vilket fint väder det har varit idag så soligt och härligt!!

Love och jag har bakat pepparkakor på förmiddagen, så himla roligt, och skönt att det inte är "så noga" med de kakorna. däremot var det en jävla skitdeg (köpe såklart) den smakade inte pepparkaka och blev heller inte bruna i ugnen. men det spelar mindre roll, det var roligt att baka tillsammans :)



Love's första pepparkaksbak hos min mormor, 2 månader gammal




efter vi ätit lite lunch så slappade vi framför Tv:n en stund, jag frågade L om han var sugen på att gå ut en stund och det ville han, jag skulle bara samla kraft för att ta mig ur mitt horisontella läge i soffan, varpå jag inte minns något mer förrän jag vaknade 10-15 minuter senare, och såg att Love också slocknat på golvet (undra vad det var i dendär köttfärssåsen!?)

Tänkte då att vi kunde vila en stund och gå ut senare, men då vaknade Love till, sen plingade brevbäraren på dörren mitt i allt. hon hade varsin bok med sig till mig och L som han ville vi skulle läsa med en gång, inte den som var till mig då förstås ^^ utan den om "Catto"




så vi kom aldrig ut i den fantastiska solen, men när Henrik slutade jobbet hämtade vi upp honom och drog ett julbord på IKEA :) tokiga L skulle ha allas klistermärken och var så nöjd när han fick ha så många "dättan" på sin tröja, älskade lilla gosse!!



långt inlägg!! i helgen är det bara jobb för mig som gäller!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0