fetknopp

en sak som var extremt jobbig idag var att jag av "misstag" var tvungen att väga mig på Love's läkarbesök "/

han var nämligen inte alls sugen på att ställa sig på vågen, och självklart inte jag heller men det pga helt andra anledningar. så det slutade med att jag fick hoppa upp först själv och sedan med Love så vi kunde räkna ut hans vikt.

det var så hemskt att se de där siffrorna framför sig och inse att jag har gått upp 10(!!!) kilo redan :'(

Känner panik över vad barnmorskan ska säga, fick ju inte gå upp ett endaste gram denhär gången.

jämförde mig med den gravida bilden från appen :)




det är ju tydligt att jag är större än man "ska" vara i vecka 24


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0