dethär är vad jag vill ha

att föräldrar önskar sig "snälla barn" har väl alla barn hört någon gång, under hela min uppväxt är det, det enda jag har hört att min mamma har önskat sig och jag tyckte det var så tråkigt. här har hon chans att önska sig vad hon vill och hon önskar sig något hon redan har!!

nu kan jag verkligen förstå vad hon menade med detdär ;)

hon var ensamstående med tre odrägliga ungar, vi är två föräldrar till världens goaste kille men ändå är jag helt slut och önskar mig inget hellre än egentid

så det jag önskar mig i julklapp är alltså alla typer av egentid!! att vara barnfri en helg eller så, bara Henrik och jag, kanske bio, middag, sova en hel ostörd natt och långfrukost!!

att bli ompysslad hade jag verkligen också velat bli, all möjlig massage typ, jag är inte så kräsen, ansikte, hand, fot eller vad som ^^

ett frisör besök skriker mitt stackars hår efter, det är så slitet så det går av nu.

Henrik och jag ger inte julklappar till varandra längre och sen man fick barn är presenter ännu mer oviktigt för mig, det viktigaste är att umgås och har det roligt med familjen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0