det bästa dagiset

Jag älskar vårt dagis så himla mycket!

just nu håller Love's grupp på att arbeta med att utforska vår stad, dom promenerar alltså runt i smågrupper och kollar läget i staden dom bor i.

promenaderna infaller ofta på förmiddagen och eftersom jag dels är ledig mycket i veckorna och dels börjar vid 12 nästan jämt så missar Love många av promenaderna "(

men igår när jag lämnade honom så frågade en av pedagogerna om jag kunde komma tidigare idag så Love kunde gå med på dagens promenad.

Jag blir så oerhört glad och tacksam att dom verkligen tar vara på barnen och bryr sig om deras intressen. som hon uttryckte det "Love är så intresserad och engagerad" i det dom hittar och ser när dom promenerar runt!

det betyder verkligen jättemycket för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0