Men..?

Kom hem från jobbet vid 21 igår och då berättar Henrik för mig att Love varit risig och det blivit typ 6 blöjbyten sen dom kommit hem från dagis, en kort stund därefter hör jag hur han börjar hosta ett par gånger och sen en gallskrik. Då har vår lilla stackare kräkts ner hela sig och sängen.

Han dricker lite och efter ett par timmar somnar han om igen. Vid 05.30 vaknar han upp och verkar må ganska bra. Han dricker 2 dl vatten i ett svep och sen kollar vi barnTV i sängen. Någon timme senare kräks han igen, och det var tur att det fanns en ledig tvätt-tid vid 7 imorse.

Love fick följa med ner då jag ville låta Henrik sova, och det var bättre än Lattjoland tyckte L ^^ han var så duktig och hjälpte mig att plock upp sånt som jag tappade.

Hoppas återigen att han är på bättringsvägen, nu sover han men annars är han lika busig som vanligt och dricker och äter bra, så förutom att det kommer upp igen mår han ganska bra!

Vika tvätt och plocka här hemma står på denna lediga dag's schema, och såklart hänga med världens bästa Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0