Jag hatar dig kräksjukan!

Och så var det med det, att "njuta av den lediga dagen"!

Vaknade upp 00.10 med ett ryck av att L kräktes, ooh nej! Vad är det med att kräksjukan kommer på natten!!?

Byta lakan+trött som ett jävla as+sitta uppe och försöka söva om en ledsen kräkbebis som sover med ett öga öppet för att han vet att hans mamma kommer att lägga tillbaka honom i sängen igen och lämna honom där ensam så fort han bara somnat om= allt annat än kul!

Förutom att han kräks titt som tätt emellan varven så är det inget fel på honom han är om möjligt vildare än vanligt, och lyssnar inte alls på vad man får göra och inte får, hans mamma som blev väckt vid 04.20 och inte kunde somna om när hon väl fått bebisen att somna om och är tröttare än tröttast, känner lite för att slita sitt hår.

Ringde dagis för att säga att L inte kommer imorgon och hon var inte förvånad när jag sa att det var kräksjuka, varenda unge är tydligen kräksjuk, Jag tyckte väl att det var ovanligt få barn där när jag hämtade honom igår..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0