Dopdag

Dagen började med att hänga på låset utanför skodej på köpstaden. Jag hade kollat ut ett par fina kavatskor på kavat's hemsida till Love, men till min stora besvikelse hade dom inte tagit in dom på skodej.  
 
dom fina skorna
 
Vi hade ingen tid att åka vidare och leta så vi fick ta ett par andra, jag är inte nöjd!! och jag är irriterad på att dom inte köper in den senaste kollektionen när kavat för en gångs skull gör en fin skomodell! Henrik valde de andra skorna och jag godkände dom, endast för att vi inte hade tid att fara runt och för att de var det enda alternativet som fanns!
 
de mindre fina skorna (ser ut som bowlingskor bakifrån) 
 
Efter köpstaden åkte vi till H's föräldrar och lämnade av Love och åkte vidare hem och gjorde oss iodning för Wilma's dop. 
 
Cermonin hölls i slottskyrkan och var jättefin. Jag började nästan gråta när musiken började spelas och den lilla familjen med faddrar tågade in i kyrkan.
 
 
 
av oss fick hon ett litet smyckeskrin med speldosa, samt ett litet armband L och jag pärlat. 
 
 
Love sover hos hans farmor och farfar inatt så Henrik och jag hyrde filmen cockpit och åt varma mackor. Imorgon är det jobb som gäller efter att ha varit hemma i en vecka!! Ska bli så himla skoj!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0