Trött

Kunde inte somna igår, när klockan var 23.40 hörde jag att Love mumlade för sig själv. I vanliga fall går jag inte upp om han inte är ledsen eller ropar men eftersom han hade feber tänkte jag att det var bäst att jag kollade till honom. Och när jag kom upp stod han och hängde med huvudet över sängkanten, så när jag skulle stoppa om honom igen kände jag att han var stekhet.

Så jag tog upp honom och gav honom lite vatten, ny blöja och en alvedon. Efter en timme hade han svalnat lite och somnade om. Vaknade till kort vid 05 och sov sen till 07.30 :)

Sen åkte vi iväg på babyrymiken som vi har börjat på, först var det sångstund med roliga sånger, rörelser, marrackas och sånt. Love bjöd på lite rumpdans sen tryckte vi händer och/eller fötter på tavla.

Efter det var det lite fri lekstund och så fika på det, riktigt mysigt!! Lo somnade på cykeln på vägen hem så det är tur att man kan fälla sadeln lite, huvudet hänger så obehagligt annars!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0