Fri!

Hade egentligen tandläkartid idag och hade fixat så Henrik's pappa kunde ta Love under tiden, men i tisdags ringde tandis och bokade om tiden till imorgon istället. Och då jävlar!!- man får ju passa på när man har barnvakt! jag kastade mig på telefonen och ringde Åberg's. Och till min stora lycka så hade dom tid för att befria mig från min hemska hår!

Det har varit så slitet att det bar gått av när jag borstat det och utsläppt går inge att ha tillsammans med L då det bara är i vägen och han ser varje chans han får att slita av det! Och då blir det att ha en uppsatt snut jämt!! Helt meningslöst att ha så långt hår när man ha småbarn.

Men nu äntligen är jag fri från det slitna tjocka håret och jag är så nöjd och glad!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0