Tandis.

Vad skulle man vilja spendera 2500:- på, på en torsdagseftermiddag!? Typ vad fan som helst förutom tandläkaren!!

För att göra en kort historia lång och rörig:

För 2 år sen upptäckte min tandläkare att när jag skulle bita av något med mina framtänder så bet jag snett för jag bara hade kontakt med min högra framtand och med underframtänderna, vilket resulterade i att T förlängde min vänstra tand och problemet var löst.

Nu har mina visdomständer börjat växa upp och sakta med säkert sköt fram mitt underbett så att jag tappade all kontakt med tänderna förutom på de 4 längst bak. Det skiljde 2 mm mellan framtänderna, det är ganska mycket.

Så igår slipade T ner alla mina kindtänder på mig och förlängde de 2 övre framtänderna, så nu har jag kontakt med alla mina tänder och jag kan bita av med framtänderna igen.

Oj vad rörigt, och det är väl antagligen bara jag som tycker mina framtänder är gigantiska nu mer!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0