Lösningen!

Jag tror vi har hittat lösningen på våra extremt tidiga morgnar, att gå upp 04.40 är inte riktigt min grej. Men igår när vi var uppe tidigt på morgonen hade jag glömt sovrumsdörren öppen, som annars är stängd för att vi inte ska väcka Henrik eller Allis. Så Love sprang in där och började klappa med händerna på sängen för att han ville upp och jag var så trött och tänkte "jaja okej då". I vanliga fall busar han bara i sängen och klättrar på H och har sig, men inte igår! Han började på med en riktig "katt-ritual" och knådade täcket med händerna, testade att lägga sig på alla möjliga och omöjliga sätt innan han hittade en bra sovställning, det tog ca 30 minuter!! "o men tillslut somnade han iallafall och sov till 08!

Samma sak hände imorse, "katt-ritualen" gick dock mycket snabbare och vi sov till 7.30 ")

Så jävla skönt, jag är annars väldigt emot att ha L i sängen men på morgonen är det okej och får man sova 3 timmar längre så är det mer än okej!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0