Ååh fy fan!

När Love kräktes igår trodde jag att det var för att han satte i halsen, han åt en liten smörgåsbit och började hosta på det och sen kräktes han. Efter det började jag också må illa men trodde att det bara var inbillning för att L kräkts

Hörde med Henrik som var på jobbet, han mådde också dåligt- fan också!! Då inbillar jag mig inte.

Så nu är vi dåliga hela högen.
Sjuk sambo, sjuk son och sjuk själv i magsjuka/vinterkräksjuka- jag vill dö!! På riktigt!!

Som om det inte vore nog att jag också åkte på L's förkylning och den vägrar lämna mig, och Love också för den delen men nu har vi kunnat dra ner inhaleringarna till morgon 2 gånger och kväll 2 gånger!



Kommentarer
Thina

Det enda positiva med kräksjuka är att den brukar gå över lika fort som den kom...

2012-11-11 @ 09:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0