Otur

När vi var i stan så hann vi aldrig hem då Emma hörde av sig och frågade om vi ville komma bort till henne på en kaffe, och det ville vi ju såklart. På vägen dit kom jag dock på att jag inte hade någon skötväska med till Love då jag inte hade tänkt stanna någonstans innan vi gick. Men jag tänkte att det nog skulle gå bra ändå (hur jag nu kunde tro det iom att Love ännu inte hade bajsat för dagen och han brukar bajsa 3-6 gånger om dagen), men ca 10 minuter efter jag satt mig i soffan och börjar slurpa på kaffet så bajsade han såklart och inte nog med det så hade han bajsat igenom ner på byxbenet. Så det var bara att tacka för kaffet och gå hem, tur att det bara är ca 10 minuters gångväg hem från Emma.

Har också köpt en ny vårjacka idag, för nu är våren verkligen här!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0