Sömnlöshet.

När Love var en pyttebebis kunde han vara vaken nästan en hel dag och sen sova hela dagen efter, idag har han gjort det igen.

Han började med att vakna inatt, precis som han har gjort hela senaste veckan, men så somnade han om ganska direkt efter jag tagit upp och satt mig med honom, och efter ca 10 minuter la jag ner honom i sängen igen och då vaknade han förstås med en gång.

Vid 05.20 somnade han om ordentligt igen och vaknade vid 08.20.

När vi gick till babysimmet vid 12.30 hade han inte sovit förmiddag än så när vi var klara i simhallen gick jag och Emma (som var med och tittade idag) en liten promenad på ca 20 minuter så att han skulle somna ordentligt och sova ett tag!

Men när jag kom hem med honom så gick det max 10 minuter så vaknade han så högt räknat sov han 40 minuter. Då var klockan typ 15. Sen åkte vi och handlade och jag trodde han skulle somna om i bilen och sova genom det, men inte då han var så go och glad. Välling fick han vid 20.00 och slocknade med en gång, så nu får vi se hur han sover inatt, jag håller tummar och tår för hela natten, annars får faskimig Henrik gå upp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0