Bebismys!

Om någon hade sagt till mig för 3 år sen att jag om 3 år skulle sitta på en buss med Tilda, varsin barnvagn, på väg över till Öland, 2-barnmorsan och nu även husägaren Alexandra! Då hade jag aldrig trott på det!! Aldrig!!

Men det var precis vad som hände igår. Jag fick för första gången träffa Tilda's goa lilla Märta som redan hunnit bli 7 veckor. Love blev helt tokig när han såg Signe, han tror nog att det är seriöst mellan dom nu, Signe uppträdde som om den där kyssen var en engångsgrej, men Love fattade inte att han fått nobben och fortsatte jaga ;) gullungar

Vi hade det jättetrevligt med kaffe, kaka, promenad i solen och allmänt snack om gammalt och nytt. och Love åkte ju buss för första gången och var helt tokig och ville trycka på stoppknappen hela tiden.

Idag ska L och jag gå in till stan och köpa en tunn kofta till honom, varför kan dom inte öppna barnklädesaffärerna innan 10!? Han behöver sova nu och jag vill passa på när han sover.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0