25!

Jaha då var snart denna födelsedagen över, redan 25!! Det är helt galet.. 25! Det är närmre 30 nu än 20! Får en kall kår längs ryggraden, och tänk att förra året var jag gravid i vecka 30 på min födelsedag, och nu en vild 9-månaders!! Morgonen bjöd på skönsång från Henrik och Love med frukost på sängen och paket! Sen åkte H till jobbet och jag packade ihop L och mig och så åkte vi och fikade på länsmuseet med mamma, mormor, bror och moster. Vidare hem för att byta om och packa ut all mat till bilen och åka ner till kollo och förbereda gillfesten och vänta in gästerna. Har haft en toppenbra födelsedag men hakar tyvärr upp mig lite på detdär med åldern. Fick bla ett par converse, biobiljetter med barnvakt och hotellfrukost, blommor och pengar. GladGammalTjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0