Sömntuta!

Love somnade vid 00.15 igår som vanligt, men i vanliga fall vaknar han vid 5, halv 6 för att äta lite och sen somna om till ca 9. Men vid 07.10 vaknade jag av Henriks larm och blev förvånad att Love inte vaknar, så jag var tvungen att kolla att han verkligen andades.

Det gjorde han, så jag somnade om och vaknade av ett sms vid 10.20 L hade fortfarande inte vaknat. Men 10 minuter senare vaknade han.

Han sov alltså från 00.15 till 10.30 helt utan matpaus, det har aldrig hänt förut!! Sen somnade han om igen vid 11.45 och sov en timme till.



Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig

WOW, vad härligt. Elton har aldrig sovit mer än 4 timmar i sträck. Känner ändå igen det där med att man måste gå och kolla att allt står rätt till :)

2012-01-17 @ 15:32:56
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Fia

Oj vad avundsjuk jag blir! Här är vi inne i en tre-timmars period just nu..

2012-01-17 @ 21:45:47
URL: http://sandstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0