Pjuuu

Min vän Karin kom och hälsade på Love och mig på eftermiddagen men för att fördriva tiden lite innan det gick L och jag ut på en 1 timmes promenad.

Karin hade med sig kroppkakor som hennes mamma skickade med till mig och Henrik, det är helt sjukt hur gott det är med hemmagjorda krockisar!!

På kvällen kom även Alexandra och magen hit en sväng och gjorde oss sällskap, och hon blev kvar till halv 12. Jag hade en övertrött bebis här hemma så jag följde henne hem och passade på att söva Love i vagnen, och där fick jag ännu en 1 timmes promenad.

Idag har Love haft sin första namnsdag- Karl, Henriks andranamn också :)

Nu kommer Henrik äntligen snart hem från jakten, men jag tror jag kommer somna innan det, god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0