Bitring

Bitring istället för napp!?

Vi har aldrig lyckats med nappen, fick honom att snutta på den ett par gånger under hans första månad men det var inget som varade, han förstod aldrig tekniken med att hålla kvar nappen i munnen utan att den skulle ramla ut. så jag gav upp nappen då han bara blev ännu mer ledsen och arg när man höll på att pilla in den och han inte förstod hur han skulle göra för att hålla den kvar.

Nu när jag har testat att ge honom nappen på senare tid så tittar han bara på mig först frågande och sen flinar han bara undrar vad jag håller på med, och när han efter en stund försöker snutta på den så ramlar den fortfarande bara ut.

Men han rycker ju tag i allt annat som kommer för nära munnen eller händerna och börjar snutta på det. Så vi köpte några bitringar till honom och dom funkar jättebra, nästan lite som napp.

han är hela tiden sysselsatt när han pillar med bitringen. Är han ledsen så blir han för en stund lugn och nöjd osv.

Tummen upp för bitringen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0