uppe mitt i natten

ooh! jisses vilken "morgon" eller mitt i natten skulle jag vilja kalla det.

Love brukar somna någon gång mellan 22.30-00.00 och då brukar han ha sovit en liten powernap på 20-30 minuten någon gång mellan 17.00-19.00.

Det gjorde han inte igår, först sov han mellan 11.10-13.50 och sen tog han sin powernap mellan 16.00-16.40 vilket gjorde att han var supertrött redan vid 21 och då la sig för natten (det har aldrig hänt förut), vid 23.50 vaknade han för lite upptankning och somnade om direkt.

Sen vaknade han igen vid 03.30 så jag gick in till honom, tog upp honom och ammade honom, men det var inte vad Love ville göra, han snuttade lite, sen gav han mig världens flin och satte sig upp- klarvaken och hur glad som helst. Hans mamma var dock långt ifrån vaken och inte alls lika glad.

Det har heller aldrig hänt föut, att han är vaken mitt på natten och vill vara uppe och leka.

Så vi gick ut i vardagsrummet och satte igång TVn, la oss på lekfilten, Love lekte med sina saker och jag halvsov brevid- fy vad trött jag var!!

vid 05.00 fick jag honom äntligen till att somna om igen, och han sov till 08.30

Jisses han får aldrig mer lägga sig för natten så tidigt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0