still going

Sitter och dricker min typ 100:de kopp te, halsen gör fortfarande ont, förkyldningen har blivit värre och jag är fortfarande helt slut. Har legat nerbäddad i sängen typ hela dagen medans Henrik har tagit hand om Love. Känner mig bättre i kroppen nu efter all vila jag fick idag så jag släppte iväg Henke för att jaga ikväll istället eftersom jag höll honom hemma igår.

Min mamma kom förbi en stund ikväll för att lämna en present till H då hon inte kunde komma på kalaset i söndags och såklart för att gosa med Love. Hon skojade massa med honom och han skrattade så glatt, min lilla prins. Vad det värmer i hjärtat att höra hans skratt.



nu ska jag gå och lägga mig med nässprayet som min enda vän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0