shopping

Jag är fortfarande riktigt förkyld, den vill verkligen inte ge med sig, det är så synd för jag orkar inte leka med Love så mycket som både han och jag egentligen vill. Att han är en famnbebis gör ju inte saken bättre alls, det går aldrig att bara ha honom lekandes för sig själv i lugn och ro, utan då blir det gap och skrik med en gång.

Jag har inte varit utomhus sen i söndags så idag när mitt huvud faktiskt har hängt med mer än tidigare och Love behövde sova så tog vi vagnen och gick ut en sväng. Vi gick in till stan då Love är i stort behov av pyjamaser i större storlek, 62:orna är för små nu. 2 stycken hittade jag iallafall.

Hittade lite annat också när jag ändå var inne i stan :)

Kappahl



H&M



Jag älskade de röda byxorna Love hade när han var nyfödd, som jag då
hade hittat på Kappahl.


så när jag var på Lindex hittade jag ett par liknande, dom kommer nog
bli jättefina nu till våren!



Nu är jag riktigt trött så nu ska jag krypa upp i soffan och vila med en kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0