Nappen!!

Vi har ju aldrig lyckats få Love att ta napp, han förstår alls hur man gör och jag slutade kämpa när han var typ 3 månader. Idag har han varit helt omöjlig att ha att göra med, bara skrik och gnäll hela dagen, trots att han var nyäten, nybytt och precis hade vaknat från en 1,5 timmars lur så var han helt tokig och inget passade. Inte ligga, inte sitta, inte stå, inte vara i famnen. För varje ny grej jag testade blev hans humör om möjligt bara värre och värre.

Så fick han tag på mitt finger som han brukar men han brukar gnaga på det men istället så började han suga på fingret. Samtidigt såg jag nappen i ögonvrån och tänkte att varför inte testa ännu en gång, och "plötsligt händer det" han tog den, snuttade på den som aldrig förr och blev helt lugn!! Till och med den den andra nappen funkade :) wohoo!!

Nu får vi se om det bara var tillfälligt eller om han tar den någon mer gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0