Nyttiga dagen!

Idag har jag hunnit med en del. Började dagen hos frisören där jag tunnade ut mitt hår ännu mer, tunnade ut det megamycket när jag klippte av det förra gången, och ännu mer idag, blir nog ännu mer nästa gång jag har ju hur mycket hår som helst, trots att jag slet stora tussar från huvudet under graviditeten och amningen för jag tappade så mycket!!

Love hängde med Emma och magen under tiden ") bra att hon får träna lite, om ca 2 veckor är det dags för hennes bebis att komma ut :)

Väl hemma från frisören tog E och jag en kaffe, därefter sprang jag i tvättstugan ett par varv, gick en promenad med vagnen och ikväll har vi packat. Nu är det bara badrumsartiklarna som ska packas ner och det gör vi imorgon innan vi åker.

För imorgon åker vi!! Kan inte förstå hur snabbt tiden går, det var ju nyss april och vi bokade resan, och nu är det helt plötsligt dags!

Jag hoppas verkligen att det blir lite sol nu när vi kommer!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0