Lördagsmorgonshängisoffan!

Love och jag gick upp vid 7.45 idag. Det är nästan lite tidigt med tanke på hur länge vi sovit på senaste, igår vaknade vi vid 9.15, konstigt nog blir man inte piggare även om man sover mer! Inte jag iallafall.

Nu hänger mor och son i soffan och väntar på att pappan i huset ska vakna till så vi kanske kan äta frukost ihop, han var här och hälsade för snart 2h sen och sa att han bara skulle morgna sig lite, nu snarkar han vilt där inne.

På tal om att inte bli piggare, vad är det här för spansk monsterförkylning vi råkat ut för egentligen!? Den blir ju inte bättre alls, snarare tvärt om, och jag hostar så att syretillförseln till hjärnan nästan stoppas och det känns som om jag ska svimma av ibland.

Har fått ställa in så mycket roligt de senaste dagarna att jag på riktigt blir ledsen, men ikväll är det julfest med jobbet och då kan inte någon tramsig spansk monsterförkylning stoppa mig!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0