Julbord!

Innan personalfesten i lördags gick jag och la mig en stund för jag kände mig inte helt kry, vaknade upp en timme senare med feber, var så jävla slut att jag funderade på att hoppa festen men tog istället 2 treo, bet ihop och hade jätteroligt!!

Igår mådde jag som vanligt igen, alltså spansk monsterförkylnig med hosta men utan feber och jag sadlade om för julbord med släkten!!

Så gott det är med julmat jag längtar redan till julafton!! Tur att man har en otålig 1-åring som inte gillar att sitta still mer än 7 minuter så man inte behövde oroa sig för att äta för mycket ;)

Love har blivit kallad "hon" 3 gånger denna veckan och jag tycker det är riktigt roligt att folk inte tar för givet att det är en han, trots att jag tycker att han oftast är klädd väldigt "pojkigt". Igår hade han sin rosa body på sig så då förstår jag att det inte är så lätt, klart man tar för givet att om man har rosa på sig så är man en tjej. Men jag tycker som sagt bara det är kul :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0