Julafton!

Vår julafton började hos Henrik's familj på kattrumpan, vi var där vid 10.30, vi åt julmat, fikade, delade ut julklappar, kollade på Kalle och umgicks. Vid 16.30 åkte vi ut till min familj. I år firade vi hemma hos min moster en bit utanför läckeby. Där åt vi julmat (igen), en tomtenisse delade ut julklappar, vi umgicks och fikade, vi var hemma igen vid 23 tiden.

Jisses vad han skäms bort den lilla Love-busen. Han har fått mängder med kläder, böcker, pussel och leksaker. Läger ut bilder på en bråkdel av alla grejer.

Henrik och jag fick en Apple tv, prenumeration på viaplay, ny vardagsrumsmatta, febertermometer som man tar på pannan (äntigen!!) och massa annat


Dagen var helt fantastisk, Love tyckte det var extremt spännande med julgran, och ville gärna pilla och bära runt på allas julklappar, men var inte så intresserad av att öppna sina egna, har en känsla av att det intresset är större nästa år ;)

Jag vill passa på att tacka för allt vi fått än en gång!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0