Åugh!!



Min dag började dåligt, jag hade tidigare i veckan varit ute och kollat efter något nytt att ha på julafton och hittade då en vit lite längre skjorta med spetsdetaljer på axlar/armar och rygg samt att jag köpte ett nytt vitt linne att ha under.. Det linnet fick jag ersätta med ett nytt eftersom det (utan att behöva gå in på otrevliga detaljer) hamnade i en läckande-blöja-incident..

Så jag köpte som sagt ett nytt linne och väntade imorse in i det sista med att klä på mig då jag annars var rädd för att av någon anledning skita ner det, det är nämligen typiskt mig. Så jag tog på mig skjortan precis innan vi skulle gå ut och direkt efter ser jag min kaffekopp och tänker "kaffet!! Det måste jag dricka upp innan jag går", men det skulle jag inte ha gjort, för det slutade med att jag hade kaffe över hela skjortan!!

Jag var så arg och besviken på mig själv att jag bara ville gråta, fick ta en gammal tröja som vanligt, tråkigt när jag för en gångs skull köpt något till mig själv och ville få klä upp mig lite.


Resten av dagen har varit toppen, uppdaterar mer om det roliga imorgon!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0