Tvättkaos!

Love vaknade vid 05.30 imorse!! När jag skulle försöka få honom till att somna om så märkte jag att blöjan hade läckt- tusan också. Så då fick jag byta blöja, pyjamas och lakan och när vi var klara med det var han typ pigg, jag var ännu tröttare!!

Gjorde lite välling i hopp om att han skulle somna men icke, så vi lekte lite i L's rum och efter en stund så blev han trött, kröp upp i min famn och somnade. 06.30 gick jag och la mig igen.

Vid 8.30!!! Vaknade jag av att L pratade och busade i sängen, tänkte morna mig några minuter men somnade om till 8.50 och drog mig sen 10 minuter till. Underbart!!! Det har aldrig hänt förut att jag har sovit så länge på en vardag!! Ensam hemma med L. Jag är så lycklig och utvilad att jag plockade ur och drog igång en ny diskmaskin, innan 10!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0